Блажената троица


 

    По действителен случай 

 Той: Много съм перверзен, да знаеш.

Тя: Не думай.

Той: Имам такива фантазии, че … чак ме е страх да не се отвратиш от мен, ако ти ги разкажа.

Тя: Е, пробвай ме, при последния профилактичен преглед кардиологът ми каза, че съм имала здраво сърце.

Той: Да де, но пак… чувствам се малко некомфортно.

Тя: Хайде, без преструвки, голямо момиче съм. Плюй камъчето.

Той: Ами… добре… Много искам да го направим с приятелката ти.

Тя: (избухва в истеричен смях) И? Друго?

Той: Че това не ти ли е достатъчно?

Тя: Че за това си фантазира всеки втори мъж. Ти на колко си, на петнайсет?

Той: Леле, каква гад си. Аз тука ти разкривам душата и светлите си чувства, пък ти се смееш.

Тя: За твое сведение, дарлинг, повече ще се впечатля, ако срещна мъж, който твърди, че не се кефи на лесбийки.

Той: Ама кой ти говори за лесбийки? Просто ви искам и двете. Пък вие… ъъъ… не е нужно да правите кой знае какво една с друга, може само да се поцелувате.

Тя: Нещо се нагърбваш с по-голям товар отколкото можеш да носиш.

Той: Какво искаш да кажеш?

Тя: Че дори с една жена не можеш да се справиш. Камо ли с две.

Той: Я пак?!

Тя: За качествена тройка трябва да си инжектиран с двойна доза анасон или други симпатични симуланти. За да можеш да им угодиш и на двете. Или трябва да си падат една по друга, та дори и да излезеш извън игра да могат да продължат да се забавляват заедно.

Той: Че нали целта е на мен да ми е забавно?

Тя: Ти изобщо знаеш ли що за звяр е недовършената жена?

Той: Е, колко да е страшна, ще се цупи няколко дни и ще й мине.

Тя: Ох, ама ти сериозно ли? Слушай сега внимателно, да ме запомниш с добро. Ако предпочетеш едната пред другата, задължително ще ти се обиди. Ще поиска да ти го върне с лихвите. А представи си какво те чака, ако обидиш и двете? Няма нищо по-страшно от две съюзени змии.

Той: /махва пренебрежително с ръка/ Мисля, че преувеличаваш. Знаеш ли какво? Мисля, че те е шубе да викнеш Лея, защото като се съблечете една до друга ще видя колко по-секси е от тебе.

Тя: Ха, ами щом така ти харесва да мислиш.

Той: Въобще не си толкова отворена, ами само се правиш.

Тя: (с хитра усмивка) Щом така вярваш, сигурно истината е точно такава. Само внимавай да не попаднеш на истински отворени. Тогава жална ти майка, бейби.

Той: Ти мене не ме мисли. Хайде, чао, аз ще си ходя. Може да ти звънна някой път, ако много закъсам.

Тя: (иронично) Може и да те приема, ако някоя вечер съм твърде отегчена.

Два дни по-късно две руси близначки се спогледаха и по телепатичен път обмениха сходната идея, докато току-що изпразнилия се младеж си почиваше край тях. Изъскаха тихо, кимнаха с глави една срещу друга и се пресегнаха към шкафа с „помощните” си материали.

Вик на отчаяние и дълбока болка от разкъсани задни части изкъртиха звездите по нощното небе.

7 thoughts on “Блажената троица

  1. ехее, наистина култово!😀😀
    и поучително…. значи двойна доза анасон, нали така?😛

  2. @Змей, благодарско, душа.😉 Садомазото е добра техника, но пък и разочарованието в погледа, цъкането с език и други подобни тънкости вършат работа. Макар и не при някои индивиди.😉

    @Lammoth, щом и ти го хареса тази нощ ще спя спокойно. Като го пуснах ме загриза грозното съмнение дали не е прекалено крайно, злобно и да не ме обвинят в радикален феминизъм.😉 Пък това заключение би било крайно далеч от истината. За анасона – за дозировката не съм сигурна – но близък приятел ми беше споделил, че му е помогнал доста при тройка с две хетеро дами. Но повече по въпроса няма да разкривам, че току-виж някой се познае.
    Колко е изпил – той си знае.😉

  3. Чудя се какво да изкоментирам,че и да не е свързано с размер и вибрация😉
    Добра си да му се не види🙂

  4. @Влади, по-добре късно отколкото никога.🙂 В такъв случай, чувствай се добре дошъл.

Leave a Reply

